محمدمحمد، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

شکلک های جالب محمد

لطیفه های پ ن پ-سری اول

1391/3/2 14:12
نویسنده : محمد
533 بازدید
اشتراک گذاری

                               تو خیابون با دوستم داشتم راه می رفتم.

                                یارو موتوریه گوشیمو از دستم دزدید.

                                     دوستم گفت گوشیتو دزدید؟

                                                   پ ن پ!

                       برد سیستم عاملشو آپدیت کنه فردا میاره.

 

                                                قهقههقهقهه

 

                   رفتيم غار عليصدر. به رفيقم خفاش نشون دادم.

                                       ميگه واي خفاشه!

           پــ نه پـــ بتمن بود. اجاره خونه گرونه اينجا سکونت دارن فعلا!!!

 

                                                قهقههقهقهه

 

دم دستشويي عمومي واستادم تا نفر قبلي بياد بيرون، اومده بيرون، ميبينه دارم پيچ و تاب ميخورم ميگه دستشويي داري؟؟

 ميگم پـــ نه پـــ ، دارم با صداي موزيکي که نواختي تمرين رقص عربي ميکنم!

 

                                                  قهقههقهقهه

 

 رفتم صندلي بخرم واسه کامپيوتر، يارو گفت: راحت باشه؟ پــــ نه پــــ خار داشته باشه...

                                                    قهقههقهقهه

                                                    







 

 

                                                                                                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان شاهزاده ها
2 خرداد 91 15:15
سلام
مبارکت باشه اقا محمد.
دست ماکان مهربونت درد نکنه



مرسی خاله جون.
مامان لنا
3 خرداد 91 3:37
مبارک باشه خیلی جالب بود ازاین به بعد واسه تجدید روحیه میایم دیدن محمدجونهوراااااااااااافامیلامون دارن زیادمیشن


ممنون.
حسام
7 خرداد 91 17:14
ایول محمد عالی بود
دوست دارم محمد
اگه رسیدی به ما هم سربزن
امیدوارم بیشتر با هم آشنا بشیم


حتما"حسام جون.
خاله جون
31 خرداد 91 16:48
خیلی بامزه بود دستت درد نکنه


خواهش می کنم