محمدمحمد، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

شکلک های جالب محمد

لطیفه های پ ن پ-سری دوم

1391/3/8 20:16
نویسنده : محمد
749 بازدید
اشتراک گذاری

                                               

                                         گدا : دستشو دراز کرده به مرده !
                                                مَرده میگه : پول بدم ؟
                                          گدا می گه : پَ نه پَ بزن قدش !

                                                         قهقههقهقهه

                رفتم ماشینو از پارکینگ بگیرم یارو میپرسه میرید داخل ؟
                میگم پَ نه پَ دیگه مزاحمتون نمیشم فقط به ماشینم بگید من دم در                 منتظرشم !  

                                                         قهقههقهقهه

   ایستک خریدم ، در باز کن رو دادم به دوستم ، میگه : با این بازش کنم ؟!
  میگم پَ نه پَ ! روش راست کلیک کن ! اوپن ویت رو بزن ! با اینترنت اکسپلور بازش کن !

                                                        قهقههقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

حسام
8 خرداد 91 22:44
میگم محشری داداشی الکی نیست فکر این روده ما باش از خنده روده بر شدیم عاشق این مرامتم داداش گلم I LOVE YOU VERY MUCH
مامان آیدین
9 خرداد 91 2:46
سلام گلم خیلی بامزه بود چرا بیشتر ننوشتی عزیزم ؟ موفق باشی
حسام
9 خرداد 91 10:23
این تصویری که از خودت گذاشتی واضح تر از قبلی هست داداش عزیزم....


خواهش می کنم.
حسام
9 خرداد 91 12:04
نظرم بهت رسید؟
پرسیده بودی چند سالمه؟



تو نظراتم بنویس چند سالته.
حسام
9 خرداد 91 14:20
من متولد 6 مرداد سال1376 هستم الان 14 سالمه و حدود دو ماه دیگه 15 ساله میشم
داداش جون من یه بار دیگه برات سن خودم رو نوشتم و بصورت نظر ارسال کردم فکر کنم به دست نرسیده


منم 10 سالمه
مامان لنا
13 خرداد 91 22:00
خیلی بامزه بود محمدجون ولی کم بود


سری سوم هم میزارم
فاطمه سهرابی...
25 خرداد 91 11:16
دستت درد نکنه خیلی باحال وبامزه بود.من که خیلی خوشم اومد.