محمدمحمد، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

شکلک های جالب محمد

نظرات (13)

مامان کوروش
6 مرداد 91 16:10
سلام محمد جان ممنون از لطفت کوروش دیگه منو ول نمیکنه همش میگه وبت رو بیارم ونشسته داره اینا رو نگاه میکنه مرسی عزیزم
حسام
8 مرداد 91 0:39
سلام محمد جون داداش به خدا خیلی دوست دارم اگه هم بهت سر نمی زدم فقط به این خاطر بود که از دستت ناراحت شده بودم چون بهم سرنمیزدی

راستی اینترنت ما هم تموم شد و الان دارم از خونه خاله ام برات کامنت میزارم

پس تا کامنت بعدی که معلوم نیست کی باشه خداحافظ داداش دوست دارم


خاله جون
8 مرداد 91 15:34
______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& _______________________________&&&________&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& ______________________________&&&&&&&&&&&& &&& &&&______&&&&&______&&&&&&& &&&______&&__&&_____&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&_____ &&& __________&&&________&&& __________&&&________&&&&&&& ____&&____&&&_______&&&&&&& ____________&&& ______________&&& _______________&&&&
نی نی ارشام و سارا
10 مرداد 91 22:24
سلام عزیز دلم خوبی فدات شم؟مثل همیشه قشنگ بودن فدای خنده های قشنگت
حسام
11 مرداد 91 1:29
داداش جون برای هزارمین بار میگم: دوست دارم
حامد
20 اردیبهشت 92 11:06
عالی است وبلاگ قشنگی داری
yaroo
11 خرداد 92 12:04
بابا چهرتوپرت
saeed
6 مرداد 92 19:19
خیلی بد مسغره است237


237 یعنی چی؟
پارسا
21 دی 92 20:18
بتمن سلام بتمن ازتوخواهش میکنم بیاشیرازاگرتونستی بیا.نگاه کن من تورادوست دارم بااین که توقوی هستی ومیتونی پروازکنی توقوی ترین مرد دنیا هستی تواگرتونستی ی روزبه شیراز بیامثل فرداپاپسفردا خب خداحافظ فقط ازت خواهش میکنم بتمن توومردعنکبوتی باهم بیان به مرد عنکبوتی هم خبر یده خداحافظ نامه ی من تمام شد توهم جواب من را بده ممنون
آریا
18 بهمن 92 12:30
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوب بود ممنون دنبال همچین وبلاگی بودم موفق باشی
ANIM GIRL
1 بهمن 93 16:04
سلام وبت خیلی باحاله به منم سر بزن منم درباره ی بتمن مطلب میذارم
محمد
پاسخ
کیانا
1 خرداد 94 14:28
عععععععععععععععععععععععععععععاااااااااااااااااالللللللللللللللللییییییییییییییی بود داداش باهال بود خوشم اومدI LOVE YOU
کیانا
1 خرداد 94 14:31
ممنون بازم عکس های زیبا بزار ممنون بابای