محمدمحمد، تا این لحظه: 22 سال و 28 روز سن داره

شکلک های جالب محمد

بهتره کپی کنی

1392/8/16 21:29
نویسنده : محمد
1,275 بازدید
اشتراک گذاری
آیا
می دانید که اگر شما در حال حمل قرآن باشید

 

شیطان دچار درد شدید در سر میشود

 

و باز کردن قرآن شیطان را تجزیه می
کند

و با خواندن قرآن  به حالت غش فرو
میرود..


و خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش
میشود؟؟؟؟


و آیا شما می دانید که هنگامی که می
خواهید

 

این پیام را به دیگران ارسال کنید

 

شیطان سعی خواهد کرد تا شما را منصرف
کند؟؟؟؟

 

فریب شیطان را نخور!!!

 

پس این حق را دارید که این پست رو کپی
کنید

 

و توی وبهاتون بذارید

 

 

 

 

شيطان می گوید:




1. کسي که اذان را بشنود و به نماز نرود پدر من است



2. کسي که اسراف مي کند برادر من است



3. کسي که پيش از امام به رکوع و کسي که بدون بسم الله شروع به نان خوردن مي کند اولاد من است



4. کسي که اين گفتار من را به کسي مي گويد دشمن من است و کسي که نميگويد دوست من است.

 


 

 

 

آیا می
دانید شیطان به رسول خدا (صلی علی علیه وآله) گفت که طاقت دیدن
و تحمل این شش خصلت
امت پیامبر اکرم (صلی علی علیه وآله) را ندارد؟ و آن شش خصلت عبارتند از
:

1 - هنگامیکه به هم می رسند سلام می
کنند.

2 - با هم مصافحه
می کنند.

3 - برای هر کاری که می خواهند انجام دهند ان
شاالله می گویند.

4 - از گناه استغفار می
کنند.

5 - تا نام حضرت محمد
(
صلی علی علیه وآله) را می شنوند صلوات می
فرستند.

6 - ابتدای هرکاری بسم الله الرحمن الرحیم می
گویند.

و
آیا می دانید هنگامي که مي خواهيد اين پيام را به
ديگران ارسال کنيد،
شيطان سعي خواهد کرد تا شما را منحرف
کند؟!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ساغر
30 شهریور 92 15:01
تولدخواهر مهربون وخوشکلت هم مبارک باشه چقدر توریزه میزه بودی
محراب
4 مهر 92 13:36
اهل بوشهری؟؟؟؟


نه
ساغر
11 مهر 92 15:00
به به اقای کم پیدا!!
خوش میگذره؟؟؟
بعد شماها بودید که به ما ششمی ها میگفتید چرا میگی درس ششم سخته
حالا تجربش کردی؟؟؟


هیچچیزش خوب نیست
محمدرضا
1 آبان 92 16:00
عالی بود
راستی فک کنم اهل بند انزلی باشی منم درست همچین عکسی دارم که کنار اسکله ها انداختم
راستی میتونی منو ممد هم صدام بزنی چون خیلی کم بهم میگن محمدرضا


اسم منم محمده
شهر زاد
8 آبان 92 14:00
سلام سلام صد تا سلام
شهر زاد
8 آبان 92 14:32
جواب سلام واجبه


سلام
شهر زاد
8 آبان 92 15:53
ببخشید رفتم تازه اومدم هستی که


الان هستم
مامان امیرعلی جیگر
18 آبان 92 20:44
همه عالم و آدم میگن کپی نکنین.ولی واقعا این پستت جای کپی داره.عالی بود
محمد
پاسخ
آره.باید کپی کرد.
مهران
25 آبان 92 13:44
اینارو سرکلاس میخونم خخخخخخخخخخخخخ کلاس چندمی؟
محمد
پاسخ
شیشمم