محمدمحمد، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

شکلک های جالب محمد

تولد تولد

1392/1/4 13:54
نویسنده : محمد
1,566 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولدمههوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

تولد تولد تولدم مبارک مبارک مبارک تولدم مبارک


سلام خوبید امروز تولدم بود البته یادم نبود دیروز فهمیدم  تولدمه یادم رفته بودنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندهوراهوراهوراهوراهوراحالا من باید از پسر خالم ایمان به خاطر اون توپ فوتبالی که خیلی زیباست و برام خیلی ارزش داره-خاله ریحان-مامان کوروش-حسام-مامان نگین-مامان علی خوش تیپ-خاله باران-مامان لنا-مامان امیر علی به خاطر تبریکشون ممنون باشم.

کارت پستال مامان کوروش

کارت پستال مامان علی خوشتیپ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

یاسمین
3 فروردین 92 19:17
تولدتون مبارک،ایشاله صد ساله شی سال خوبی داشته باشی
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 فروردین 92 0:53
عزیزم تولدت مبارک باشه دست دوستان گلتون هم درد نکنه بابت تبریکهای زیباشون همیشه خوش و خرم و سلامت باشی
خاله ریحان
4 فروردین 92 2:07
ای جان...تبریک که قابل تورو نداره...ایشالله سایه خوشی و آرامش و حضور مامان بابای خوبتو البته ساقی همیشه روسرت باشه و دلت شاد شاد باشه.
مامان امیرعلی جیگر
4 فروردین 92 9:27
محمد گل تولللدت مبارک


ممنون
ساحل
4 فروردین 92 16:56
محمد با تموم گند کاریهات بازم داداشیمی تولدت مبارک


حالا من رو ضایع کنا
هستی.
5 فروردین 92 0:12
ببخشید من هیچ کدوم از حرفات رو نفهمیدم.
10 نفر از مهمونا ریخته بودن روی سرم .



بزرگ میشم یادم میره
مامان کوروش
5 فروردین 92 18:25
سلام محمد جان تولد مبارک پسر عاقل و با هوش و صد البته خوشتیپ امیدوارم به تک تک آرزوهای قشنگت برسی و میرسی چون لیاقتش رو داری
مامان محمدرهام جون
6 فروردین 92 14:14
تولد تولد تولدت مبارکککککککککککککککککککک هزارساله شی عزیزم ان شاللهخ سالی پراز موفقیت پیش روت باشه
مامان سونیا
6 فروردین 92 19:26
```````` * ` ` * ` ` * '```````` 0 ` ` 0 ` ` 0 ```````` ||___||___|| ```` * ` {,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ` * ```` 0 ` {/\/\/\/\/\/\/\/\} ` 0 '```_||_{_______”_____}_||_ ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{_____________”________}
بابا رضا
7 فروردین 92 1:19
تولدت مبارک عشق من.همیشه دوست دارم.از اینکه پسر خوبی مثل تو دارم خیلی خیلی خوشحالم.بوس.بوس.بوس.
مامان پریسا
10 فروردین 92 10:46
تولدت مبارک پسر خوب اقا مهندس ایشالله 120 ساله بشی.به مامان مینا گفتم. شما رو هم دعوت میکنم یه سر به ما برنید.
در انتظار ققنوس
18 فروردین 92 18:07
سلام خوبی اقا محمد هم عیدتون مبارک وهم تولدتون مبارک ایشاالله 120 ساله بشی شرمنده دیر بهت سر زدم اخه به نت دسترسی نداشتم هزاران گل تقدیم به محمد جان
در انتظار ققنوس
18 فروردین 92 18:09
راستی منم با افتخار لینکت کردم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
6 تیر 92 0:03
سلام محمد جان تولدت با تاخیر مبارک امیدوارم 150 ساله شی ودامادیتو جشن بگیری البته مارو هم یادت نره



حتما"